Subject: Väimela, Pargi ja Lapi tee VKV projekti kooskõlastamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Sep 2023 15:40:58 +0300

Tere!

Saadan Teile „Väimela alevik, Pargi ja Lapi tee vee- ja
kanalisatsioonitorustiku projekteerimine“, töö nr 23024, projekti üle
vaatamiseks ning kooskõlastamiseks.

Varasemalt on antud projektiga juba suheldud Peeter Uibo-ga, palun suunata
antud projekt Peeter Uibo-le üle vaatamiseks.

Dropboxi link projekti alla laadimiseks:

https://www.dropbox.com/scl/fi/925ht1v9g7bwz24k9bb7b/23024_TP_Vaimela-VKV.as
ice?rlkey=4hnk9x61e4nlsll194t6fdkim
<https://www.dropbox.com/scl/fi/925ht1v9g7bwz24k9bb7b/23024_TP_Vaimela-VKV.a
sice?rlkey=4hnk9x61e4nlsll194t6fdkim&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega, 

Sven Zujev

Altren Projekt OÜ

[email-masked] <mailto:[email-masked]> 

53478135